O nas

Strzepcz, Pomorskie, Poland
Jesteśmy młodymi osobami tryskającymi energią. Lubimy nowe wyzwania, jesteśmy osobami wymagającymi, nie tylko od otoczenia ale przede wszystkim od siebie. Naszym zdaniem nauka poprzez zabawę jest najlepszym sposobem na pogłębianie wiedzy. Wiemy, że uczestnicząc w tym projekcie nie będziemy się nudzić, a świetnie bawić.

poniedziałek, 30 marca 2009

Podania !

Podania

Kętrzyno 26.03.09r.
Edyta Pobłocka
Kętrzyno 47
84-223 Linia
Dyrektor
Gimnazjum nr.2 w Strzepczu

Zwracam się z uprzejmą prośbą o zatrudnienie mnie w szkole w charakterze nauczyciela matematyki. Prośbę swą motywuję tym, iż w czerwcu 2009 r. ukończę wyższe studia magisterskie z matematyki z przygotowaniem pedagogicznym. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Z poważaniem,
Edyta Pobłocka



Średnia liczba CV przesyłanych na jedną ofertę pracy.



Lewinko, dn. 26.03.09 r.
Maria Magdalena Meyer
Lewinko, ul. Lipowa 6
84-223 Linia
Dyrekcja
Szpitala Powiatowego
im. Marka Edelmana
w Gdańsku

Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do pracy w gabinecie ginekologicznym, na stanowisku ginekologa . Prośbę swą motywuję tym, że doskonale znam swoje obowiązki i zakres pracy w gabinecie ginekologicznym. Jest to praca, która bardzo mnie interesuje i pragnęłabym kontynuować ją w charakterze pracownika zatrudnionego na podstawie umowy o pracę. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Z wyrazami szacunku,
Maria Magdalena Meyer
Maria Wiecka
Ul .Ks .Józefa Rotty
42 84-223 Linia

Szanowni Państwo!
Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do pracy na stanowisko tłumacza tekstów użytkowych w języku angielskim. Prośbę swą uzasadniam tym, iż ukończyłam wyższe studia na Uniwersytecie Warszawskim w kierunku filologia angielska. Jak Państwo możecie przeczytać w moim CV w ciągu ostatnich czterech lat pracowałam w dwóch firmach w Anglii w charakterze tłumacza tekstów literackich i użytkowych. Praca na terenie Anglii pozwoliła mi pogłębić swoją znajomość języka angielskiego. Chciałabym dodać, że w pracy cechuje mnie solidność, powierzone mi obowiązki nie odkładam na później. Jestem osobą dokładną, sumienną i punktualną. Mam nadzieję, że moja prośba zostanie pozytywnie rozpatrzona. Z przyjemnością zgłoszę się w dogodnym dla Państwa terminie w celu uszczegółowienia mojej oferty.
Z wyrazami szacunku,
Maria Wiecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz