Na dzisiejszych zajęciach z przedsiębiorczości
przygotowywaliśmy się do prowadzenia naszej firmy symulacyjnej.
Nauczyliśmy się wielu przydatnych rzeczy takich jak :
1. Sporządzanie listy płac
2. Obliczanie podatku dochodowego
3. obliczanie składek na ubezpieczenia społeczne
Dowiedzieliśmy się jak sporządzić umowę o pracę i
co powinno być w niej zawarte.
Wypełnialiśmy kilka dokumentów związanych z naszą firmą między
innymi zawarliśmy umowę o pracę.
Oto przykładowa umowa o pracę :

Pozdrawiamy,Tygrysy Wiedzy !! :)
Szczególnie dla małych firm obsługa kadrowo-płacowa pracowników to kłopot. Dla takich pracodawców powstał tzw. outsourcing kadr i płac.
OdpowiedzUsuńZakładanie własnej firmy to ogromne wyzwanie, które wymaga odpowiedniego przygotowania. Wpis dobrze podkreśla kluczowe aspekty, na które warto zwrócić uwagę przed rozpoczęciem działalności. To wartościowa lektura dla przyszłych przedsiębiorców.
OdpowiedzUsuńhttps://rcponline.pl