O nas

Strzepcz, Pomorskie, Poland
Jesteśmy młodymi osobami tryskającymi energią. Lubimy nowe wyzwania, jesteśmy osobami wymagającymi, nie tylko od otoczenia ale przede wszystkim od siebie. Naszym zdaniem nauka poprzez zabawę jest najlepszym sposobem na pogłębianie wiedzy. Wiemy, że uczestnicząc w tym projekcie nie będziemy się nudzić, a świetnie bawić.

wtorek, 30 grudnia 2008

Natalia Baranowska

Cześć! Nazywam się Natalia mam 13 lat włosy koloru blond,a oczy piwne.
Chodzę do klasy Ib w Gimnazjum nr2 w Strzepczu.Z moją klasa dogaduje się świetnie, myślę że jesteśmy zgraną "paczką".Pasjonują mnie podróże. Chciałabym poznawać najpiękniejsze zakątki okolicy, kraju. Pragnę swobodnie posługiwać się językiem angielskim, dlatego uczęszczam na dodatkowe zajęcia z tego przedmiotu.Interesuje się fotografią. W wolnym czasie lubię robić zdjęcia . Przeczytałam wiele pasjonujących książek. Najbardziej podobała mi się seria o Harrym Potterze J.K.Rowling, dzięki której przeniosłam się w wspaniały świat fantazji.Internet jest dla mnie niewyczerpanym źródłem informacji, z którego korzystam często w celach naukowych.Dzięki niemu mogę zdobyć wiele ciekawostek ze świata przyrody.Komputera używam również do słuchania
muzyki i oglądania filmów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz