O nas

Strzepcz, Pomorskie, Poland
Jesteśmy młodymi osobami tryskającymi energią. Lubimy nowe wyzwania, jesteśmy osobami wymagającymi, nie tylko od otoczenia ale przede wszystkim od siebie. Naszym zdaniem nauka poprzez zabawę jest najlepszym sposobem na pogłębianie wiedzy. Wiemy, że uczestnicząc w tym projekcie nie będziemy się nudzić, a świetnie bawić.

wtorek, 30 grudnia 2008

Maria Magdalena Meyer


Cześć! Nazywam się Maria, jednak wszyscy zwracają się do mnie Magda. Chodzę do kl. III b w gim. nr.2 w Strzepczu, mam 15 lat, blond włosy i niebieskie oczy. Moim hobby jest czytanie książek i uprawianie sportu. Moją ulubioną książką jest "Atramentowe Serce" Cornelii Funke. Opowiada o dziewczynie i jej ojcu, którzy posiadają nadzwyczajne zdolności. Moimi ulubionymi postaciami jest Smolipaluch i Maggie. Interesuję się biologią. Moim największym idolem jest Patrick Swayze. Lubię rysować, zdobyłam kilka nagród w konkursach plastycznych i teatralnych. Ostatnio zaciekawił mnie język html, zawsze z zazdrością patrzyłam na prezentacje moich rówieśników, dlatego postanowiłam poznać jak najwięcej kodów html i już dziś znam ich troszkę ;) Z internetu korzystam by poznawać nowych znajomych i oglądać zdjęcia przyjaciół na popularnych portalach internetowych, słuchać muzyki, a jeśli nudzi mi się to jakieś ciekawostki czytam. Ehh.. z tego co wiem, mieliśmy wstawić swoją pracę, oto ona:
Taka niekolorowa, jest opublikowana w poście o bezrobociu ;_)















Wraz z moimi koleżankami w "Parku naukowo-technologicznyn" w Gdyni.

1 komentarz: