O nas

Strzepcz, Pomorskie, Poland
Jesteśmy młodymi osobami tryskającymi energią. Lubimy nowe wyzwania, jesteśmy osobami wymagającymi, nie tylko od otoczenia ale przede wszystkim od siebie. Naszym zdaniem nauka poprzez zabawę jest najlepszym sposobem na pogłębianie wiedzy. Wiemy, że uczestnicząc w tym projekcie nie będziemy się nudzić, a świetnie bawić.

piątek, 9 października 2009

Karolina Kreft

Hej!!!

Nazywam się Karolina Kreft,uczęszczam do Gimnazjum nr.2 w Strzepczu, kl. II a. Jestem zwyczajną dziewczyną,spragnioną wiedzy i nowych doświadczeń w życiu. Lubię czytać książki,ale tylko powieści młodzieżowe. To one sprawiają,że żyję drugim życiem-wyobraźnią. Z przeczytanych książek najbardziej spodobała mi się "Cały czas świata". Uwielbiam oglądać komedie romantyczne,thrillery i dramaty. Największe wrażenie wywarł na mnie film pt. "Szkoła uczuć".Jest to dramat,który opowiada o nieszczęśliwej miłości.Lubiany przez wszystkich uczniów w szkole,bohater filmu zakochuje się w zwyczajnej dziewczynie,która jest chora na białaczkę.Bardzo wzruszający i dający do myślenia film.Często relaksuję się przy muzyce.Najczęściej słucham popu,rapu oraz hip-hopu. Kocham duże miasta, a w nich najbardziej centra handlowe.Jak mam doła to właśnie sklepy z ubraniami działają na mnie jak lek. Nie mam swojego ulubionego przedmiotu szkolnego,albowiem w każdym dostrzegam trochę wspaniałości, ale i też trudności w nauce. Jednak jest coś w biologi, że uczę się jej z pasją. Internet wykorzystuję w celach naukowych i rozrywkowych. Lubię fora internetowe, ponieważ mogę popisać z innymi ludźmi na przeróżne tematy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz